Napi Márai

"Ha az embereknek nem tetszik, hogy így, vagy úgy élsz ... ne bánjad. Nem az embereknek élsz. De ha magad törvényei ellen vétkezel, e hűtlenséget keservesen megbánod..." Márai Sándor

"Tedd, amit úgy érzed tenned kell, arra menj, amerre a szíved terel. Hisz időd oly kevés, légy hát magad ura, míg élsz!" Axl Rose

/ www.rockpont.polomania.hu / @:rockpontinfo@gmail.com / www.facebook.com/RockPont

2019. április 8., hétfő

Happy birthday Alexi Laiho! (40)



"a gitár a szenvedélyem.
Mindent gitározok, nem csak ami a zenekar stílusába vág"





születési nevén

Markku UUla Aleksi Laiho 
finn zenész
a Children of Bodom metalegyüttes gitárosa










HAPPY BIRTHDAY


1979. április 8.

Márciusban jelent meg a banda legújabb albuma a "Hexed", mely előtt a most 40.születésnapját ünneplő Alexi Laiho sorredbe rakta a korongokat, aszerint, hogy kezdő rajongóinak mely sorrendben ajánlja a kostólót, ismerkedést zenéjükkel: 


10. Relentless Reckless Forever (2011)

"Csak egy csomó nagy sebességű riff, amik nem állnak össze nótákká"

09. Something Wild (1997)


"Szeretem a haragot és az energiát, de ha ki kell választanom a gyermekeimet, akkor ez nem a legjobb"

08. Halo Of Blood (2013)


"Bodom Gyermekek visszatérnek a gyökereikhez". Újra. Bárcsak tudnám, mi ezek a gyökerek, mert úgy tűnik, hogy sokat megyünk vissza!

07. Blooddrunk (2007)


"Ez nem rossz, de ez nem a legjobb. Ez volt az első alkalom, hogy Peter Tägtgren a Hypocrisy-ről rögzítette és előadta az én énekemet, és sok trükköt tanított nekem, amit ma használok. "Hell yeah haver, csináljuk." Ez egy hatalmas kurva pillanat volt számomra."

06. Are You Dead Yet? (2005)


"Egy másik lépés volt, és zenei úton kicsit változatosabb volt."

05. Follow The Reaper (2000)


"Nem álltam meg. Valaki akartam lenni"

04. Hatebreeder  (1999)

"hatalmas ugrást jelentett" 

03. I Worship Chaos (2015)
"Büszke vagyok erre az albumra. A felvételek kezdetekor vesztettük el a gitárosunkat. A munkám etikájára kényes vagyok, így tudtam, nem fújunk le határidőt. Megcsináltuk."

02. Hexed (2019)

„Szerettem ezt az új albumot rögzíteni és írni, és szeretem a hangját. A Children of Bodom mindig több volt egy kicsit mint puszta rock and roll"



01. Hate Crew Deathroll (2003)

'Ez az album lendített rajtunk a legtöbbet az ismertség útján"


Alexi Laiho facebook