Napi Márai

"Ha az embereknek nem tetszik, hogy így, vagy úgy élsz ... ne bánjad. Nem az embereknek élsz. De ha magad törvényei ellen vétkezel, e hűtlenséget keservesen megbánod..." Márai Sándor

"Tedd, amit úgy érzed tenned kell, arra menj, amerre a szíved terel. Hisz időd oly kevés, légy hát magad ura, míg élsz!" Axl Rose

/ www.rockpont.polomania.hu / @:rockpontinfo@gmail.com / www.facebook.com/RockPont

2012. augusztus 25., szombat

...hulló csillag volt felettem...

Születésem előtt valami szörnyű, főbenjáró bűnt követhettem el. Születés által életre lettem ítélve. – Karinthy
Mikor születtem, a kezemben kés volt -
      azt mondják, ez költemény.
Biz tollat fogtam, mert a kés kevés volt:
      embernek születtem én.
Kiben zokogva bolyong heves hűség,
      azt mondják, hogy az szeret.
Óh hívj öledbe, könnyes egyszerűség!
      Csupán játszom én veled.
Én nem emlékezem és nem felejtek.
      Azt mondják, ez hogy lehet?
Ahogy e földön marad, mit elejtek, -
      ha én nem, te megleled.
Eltöm a föld és elmorzsol a tenger:
      azt mondják, hogy meghalok.
De annyi mindenfélét hall az ember,
      hogy erre csak hallgatok.
 József Attila

 Rossz nyelvek szerint Jimi Hendrix:  Hey Joe című számának alábbi felvétele csalt másnap a világra :
 

Hozzá-m-értő ismerőseim azt mondják, érdemes magammal kapcsolatban megjegyeznem, hogy mérleg vagyok skorpió ascendenssel.... állítólag ez sokat elárul arról, amilyen nehéz eset vagyok ...
meglehet....
Én nem értek a horoszkópokhoz, annak idején bármelyiket olvastuk el a napilapban, mindben találtunk épp aktuálisat ...ez olyan mint az időjárás jelentés szélsőséges változások között , bár nem becsülöm le e tudomány jeles hozzáértőinek szakértelmét, csak engem nem érintett meg soha.
Ez viszont  a csengőhangom :

P Mobil: Rocktóber



P.s.: "mikor születtem a kezemben kés volt "--- és azóta is kés-, tőr imádó vagyok ....  

Jimi Hendrix portrés pólók
Rockerpólók